قوانین و مقررات مجموعه XOZV

قوانین و مقررات عضویت

عضویت و استفاده‌ی کاربران از سرویس‌های این سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین این وب سایت تلقّی شده، و کاربران موظّف به التزام به قوانین تأیید شده خواهند بود، و در صورت بروز مشکل و عدم آگاهی فرد و یا ادعای عدم آگاهی از سوی کاربر، ایکس عضو (XOZV) مسؤولیتی را نپذیرفته و هرگونه مسؤولیت بر عهده خود فرد خواهد بود، و فرد حق اعتراض و ادعا علیه ایکس عضو (XOZV) را از خود سلب خواهد کرد.

کاربر گرامی باید شماره موبایل و ایمیل خود را به طور صحیح وارد کرده، تا در صورت وجود هرگونه مشکل به راحتی ارتباط با ایشان صورت گیرد.

مقررات و شرایط خط مشی رازداری و حریم خصوصی

مجموعه ایکس عضو (XOZV) تابع قوانین بوده، و سعی بر حفظ و صیانت اطلاعات کاربران دارد، و همکاری کامل و لازم را با مراجع ذی صلاح جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خواهد داشت، و در صورت لزوم و درخواست مراجع ذی صلاح مبنی بر ارائه مشخصات کاربران، همکاری لازم با مراجع ذی صلاح صورت خواده گرفت.

در صورت بروز هرگونه سوء استفاده و اقدامات مجرمانه از سوی کاربران یا دیگر افراد، مانند کلاهبرداری، استفاده از برند ایکس عضو (XOZV)، هک و حمله سایبری، سرقت اطلاعات کاربران و افشای آن و…، مراتب لازم از طریق مسؤولین مربوطه پیگیری و فرد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

استفاده از نام و لوگو ایکس عضو (XOZV)، غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

پنل ایکس عضو برای انجام سفارش به رمز و اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد، از این رو هرگونه درخواست اطلاع از سوی هر فردی غیر مجاز، و در صورت مشاهده مراتب لازم را به مدیران ایکس عضو (XOZV) اطلاع دهید، و در صورت عدم اطلاع و بروز هرگونه مشکل، برعهده کاربر بوده، و در صورت ایجاد مشکل برای ایکس عضو (XOZV)، مراتب قانونی علیه کاربر و فرد خاطی پیگیری خواهد شد.

در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک یا مجرمانه از سوی کاربر، ایکس عضو (XOZV) حساب شخص را مسدود، و از هرگونه ارائه خدمات امتناع خواهد کرد، و مراتب به مراجع ذی ربط (پلیس فضای تبادل اطلاعات “فتا” و…) اطلاع داده خواهد شد.

هرگونه بهره گیری از برند ایکس عضو (XOZV) غیرقانونی بوده، و تنها افرادی که به صورت رسمی نمایندگی ایکس عضو (XOZV) را برعهده دارند، امکان استفاده از این برند را در بسترهای (سایت، نرم افزار و…) این برند و براساس قوانین این برند را خواهند داشت، و در صورت سوء استفاده از برند ایکس عضو (XOZV) توسط نمایندگان، و اقدام به هرگونه اعمل مجرمانه، کلاهبرداری و… حساب کاربری و نمایندگی ایشان مسدود، و مراتب لازم به مسؤوولین ذی ربط اطلاع رسانی و پیگیری خواهد شد.

هرگونه فعالیت علیه مجموعه ایکس عضو (XOZV)، در فضای حقیقی و یا غیرحقیقی أعم از توهین، افتراء، رفتارهای خصمانه و تهدید آمیز، حمله سایبری و موارد مشابه، غیر شرعی و غیر قانونی بودده و توسط مراجع ذی صلاح پیگیری و فرد خاطی مورد پیگرد قرار گرفته، و در موارد آسیب به مجموعه غرامت دریافت خواهد شد.

در صورت ثبت هرگونه سفارش با محتوای غیر اخلاقی، سیاسی، مغایر شؤون دینی و مواردی از این قبیل سفارش شما بدون بازگشت وجه به حالت تعلیق، و از طریق مراجع ذی صلاح تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

مجموعه ایکس عضو (XOZV) هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه و نوع استفاده از خدمات خود توسط مشتریان که برای خودشان فروش دارند، را ندارد.

کانال رسمی و وب سایت رسمی و ربات فروشگاهی رسمی پنل ایکس عضو (XOZV) به شرح زیر بوده، و دیگر موارد با این نام کلاهبردار بوده و در صورت مشاهده تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

https://www.panelxozv.ir

https://t.me/Xozv_ir

https://t.me/Xozv_bot

 

قوانین و مقررات خدمات XOZV

استفاده از سایت و نرم افزار ایکس عضو (XOZV) کاملا رایگان بوده و ایکس عضو (XOZV) برای ثبت نام در پنل هیچ وجهی دریافت نکرده و ثبت نام در ایکس عضو (XOZV) برای همیشه رایگان خواهد ماند.

کاربر موظف است قبل از خرید، تمام توضیحات مرتبط با سرویس را مطالعه کرده و آگاهی کامل نسبت به خرید خود داشته باشد.

کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش از عمومی بودن صفحه‌ی خود اطمینان حاصل نموده و به هیچ عنوان صفحه مورد نظر خصوصی یا پرایویت نباشد، و سفارش هایی که اکانت آنها (اینستاگرام و یا سایر برنامه ها) در حالت خصوصی است و یا آیدی خود را تغییر دادند، لغو شده و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

کاربر گرامی باید تا زمان اتمام سفارش در پنل ایکس عضو (XOZV)، از سفارش خدمات دیگر از پنل ایکس عضو (XOZV) یا پنل های خدماتی دیگر اجتناب کرده، و در صورت ایجاد مشکل ایکس عضو (XOZV) وظیفه ای بر عهده نخواهد داشت ، و هزینه پرداخت شده توسط مشتری قابلیت استرداد نخواهد داشت.

مسؤولیت محتوای صفحات شبکه های اجتماعی که توسط ایکس عضو (XOZV) به آن ها خدمات ارائه می‌شود، برعهده مدیران صفحات مربوطه بوده، و به دلیل اتوماتیک بودن سرویس‌ها ایکس عضو (XOZV) مسؤولیتی بر عهده نخواهد گرفت، و در صورت اطلاع از محتوای مجرمانه و مغایر با قوانین (جمهوری اسلامی ایران) صفحه مربوطه، ایکس عضو (XOZV) از ارائه خدمات پرهیز کرده، و مراتب لازم به مسؤولین مربوط و پلیس فتا گزارش و ارجاع خواهد داده شد.

مجموعه ایکس عضو (XOZV) همواره در پی ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات به کاربران بوده، و در صورت صلاحدید در برهه‌های زمانی مختلف، هدایا و پکیج های تشویقی و تخفیفاتی به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و در صورت درخواست سفارش جدید پس از تکمیل شدن سفارش اولیه، مجدد سفارش جدید را ثبت کنید.

در صورت ثبت سفارش در دیگر پنل های خدماتی، تا تکمیل سفارش خود منتظر مانده، سپس اقدام به سفارش در ایکس عضو (XOZV) نمایید.

در صورت بروز هرگونه خطا در فرایند سفارش، مراتب لازم را از درگاه‌های ارتباطی به مدیران اطلاع دهید.

با توجه به تنوع خدمات و بسته های خدماتی، تضمینی برای عدم ریزش و جبران آن وجود ندارد و این موارد مربوط به پیامرسان (اپلیکیشن) خواهد بود و هم چنین هزینه ای عودت داده نخواهد شد. (البته در توضیحات بعضی سرویس‌ها امکان جبران ریزش اعلام شده است.)

در صورتیکه سفارشی لغو و یا به طور کامل انجام نشود، هزینه آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.

از رویکردهای ایکس عضو (XOZV) ایجاد بستر و پنل درآمدزایی برای کاربران گرامی بوده، و این خدمت خود را در قالب اعطای نمایندگی به افراد دارای شرایط، ارائه خواهد داد.

نکته:

تمامی نمایندگان تابع قوانین مجموعه ایکس عضو (XOZV) بوده، و در بستر ایکس عضو (XOZV) و یا بسترهای مورد تأیید ایکس عضو (XOZV) فعالیت خواهند کرد، و به طور مستمر مورد رصد و بررسی جهت رعایت قوانین و ضوابط قرار گرفته، و موظف به پیگیری اطلاعیه ها و قوانین مجموعه جهت بروزرسانی خدمات و نوسان قیمت ها خواهند بود.

نمایندگان مجموعه ایکس عضو (XOZV) توسط مجموعه حمایت و از تخفیفات و امکانات متنوعی بهره مند خواهد شد.

 

قوانین و مقررات مالی

واریز وجه فقط از طریق سایت رسمی ایکس عضو انجام می پذیرد و در صورت عدم توجه به این مورد کلیه مسئولیت و عواقب آن برعهده خود فرد می باشد.

کلیه ی عملیات خرید در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک می باشد.

عودت وجه بعد از افزایش اعتبار امکان پذیر نیست، و در صورت واریز وجه به صورت اشتباه، مازاد بر قیمت خدمت سفارش داده شده و موارد مشابه، تا قبل از ۲۴ ساعت مراتب به مدیران اطلاع رسانی شده، و در صورت صلاحدید و پذیرش دلیل کاربر، وجه واریزی با کسر هزینه انتقال و درگاه به همان شماره کارت و حساب بانکی مشتری که واریز انجام داده، عودت داده خواهد شد؛ از این رو قبل از خرید دقت کافی را داشته باشید و کلیه سوالات خود را از طریق تیکت پشتیبانی بپرسید.

کلیه مشکلات و عواقب پرداخت ها و خرید های خارج از وب سایت ایکس عضو برعهده مشتری می باشد و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و کلیه مسئولیت در صورت خرید یا توجه به افراد ثالث و خارج از وب سایت بر عهده خود فرد می باشد.

 

روند استرداد وجه:

در صورتی که طی عملیات بانکی اختلالی رخ دهد و تراکنش ناموفق باشد، اگر از حساب خریدار مبلغی کسر گردد این مبلغ نهایتا ظرف 72 ساعت پس از تراکنش به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد؛ شایان ذکر است در این حالت به دلیل کسر پول از حساب خریدار، و عدم واریز وجه به حساب ایکس عضو (XOZV)، مجموعه ایکس عضو (XOZV) تعهدی نسبت به ارائه خدمت درخواستی و یا بازگشت وجه از سوی کاربر را نداشته، و در این حالت کاربر باید منتظر اصلاحیه عملیات بانکی بوده، و چنانچه خریدار برای دریافت محصول تعجیل داشته باشد باید عملیات خرید جدیدی ثبت کند و سپس منتظر برگشت وجه از سوی بانک باشد.

بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن وجود ندارد و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

ایکس عضو (XOZV) در پی ارائه ارزانترین و با کیفیت ترین خدمات به کاربران گرامی است، اما تغییر قیمت سرویس ها امری طبیعی هست که با توجه به نوسانات ارزی و هزینه های پرداختی از سمت ایکس عضو (XOZV) دائما به روزرسانی و رخ خواهد داد؛ گرچه مجموعه همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه داشته و حتی در صورت امکان کاهش دهد ولی هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

قوانین و مقررات پشتیبانی

پشتیبانی و خدمات به کاربران گرامی از سوی ایکس عضو (XOZV)، تنها از طریق تیکت در سایت، ایمیل ایکس عضو (XOZV) به آدرس xozvteam@gmail.com ، و پشتیبانی تلگرام به آیدی @team_xozv صورت خواهد گرفت، و هرگونه ارتباط از راه های دیگر مورد بررسی قرار نگرفته، و در صورت ارتباط از هر طریق غیر از طرق مذکور با کاربران گرامی، ارتباط مربوطه از سوی ایکس عضو (XOZV) نبوده و مسؤولیتی را بر عهده نخواهد گرفت، و کاربر موظّف به اطلاع به مدیران ایکس عضو (XOZV) بوده تا از طریق مراتب قانونی پیگیری و فرد سودجو مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

افراد موظفند برای پیگیری‌ها و پشتیبانی‌های بعدی کد پیگیری از قسمت تیکت پشتیبانی خود را ارائه دهند.

درخواست و سفارشات گاربران گرامی در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت، و در صورت عدم ارادئه خدمت تا 24 ساعت، مراتب را با ارائه مدارک لازم، از درگاه های ارتباطی به مدیران جهت پیگیری اطلاع دهید.

تیم فنی ایکس عضو (XOZV) تلاش دارد تا بهترین و جامع ترین قیمت را در کمترین زمان، کمترین هزینه، و بیشترین کیفیت به کاربران گرامی ارائه داده و همواره سرویس‌های خود را بهبود بخشد، و مادامی که شبکه های اجتماعی، پیام رسان‌ها و… به فعالیت خود ادامه دهند، ایکس عضو (XOZV) به ارائه خدمات خواهد پرداخت، و در صورت تغییرات سیاست‌های بسترهای خدماتی مانند تحریم و تعلیق حساب کاربران و موارد مشابه، ایکس عضو (XOZV) مراتب لازم را اطلاع و از ادامه ارائه خدمات معذور خواهد بود، و مسؤولیتی در قبال ارائه خدمات بیشتر نخواهد داشت.

مجموعه ایکس عضو می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از انجام سفارش خودداری کند.